-
دریافت دستور و برنامه کار از مدیریت و ریاست
-
سازماندهی، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار پرسنل تحت سرپرستی
-
نظارت برکار کارکنان تحت سرپرستی و ارایه ی راهنمایی های لازم جهت جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان ازنظرساختمان، لوازم و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی
-
پیش بینی اعتبارات لازم و تنظیم بودجه سالانه در حوزه ی مربوطه
-
تعیین هزینه ی فعالیت های پیش بینی شده و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن بر اساس برنامه ی عملیاتی بیمارستان
-
انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم ساز ی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارایه ی خدمات
-
برنامهریزی و ارایه ی طرح های مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضرور
-
تأمین و توزیع نظام مند وسایل و امکانات رفاهی بین کارکنان
-
برنامهریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
-
نظارت و رسیدگی به صورت وضعیت های تامین مواد غذایی و منوهای پیشنهادی
-
برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکات و انبارداری و تعمیرات و نگهداری خودروها
-
رسیدگی و نظارت بر امور مربوط به قراردادها و شرکت در جلسات
-
انجام بررسی های لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمت ها
-
رسیدگی،پاسخ وپیگیری نامهها و گزارش های رسیده
-
تایید احکام گوناگون مانند درخواست مرخصی، مأموریت و... مربوط به کارکنان تحت سرپرستی
-
شرکت در جلسات و کمیته های مرتبط برابر دستور
-
بررسی و ثبت گزارش فعالیت های انجام یافته و ارایه به مقامات مافوق
-
نظارت بر کنترل ورود و خروج افراد و وسایل نقلیه
-
نظارت برانجام امور مربوط به آماده سازی و حفظ و نگهداری فضای سبز
-
نظارت و مراقبت در آماده نگهداشتن دستگاههای روشنایی، تهویه، حرارتی، ارتباطی، آسانسور و آب آشامیدنی و غیره.